Arkadaşlar ilk bebeğimde sütüm çok tanzikli ve çöktü ama bebeğimde meme reddi yaşadım 6 ay emzirebildim sadece. 2 . Bebeğim 50 günlük ama zaman zaman sütüm azalıyor memeler yumuşuyor sıkınca da süt pek gelmiyor bebeğim de istediği akışta olmadığı içim emmiyor . Piyasada ki her süt artırıcıyı kullanıyorum . İncir , hurma , rezene içiyorum . Yeterki değil önerisi olan var mı ?