luciferrr aslında tam biri ağlayınca aglama, sesten korkma vs dönemi. Ben de başlığı görünce daha büyük sandım bebeğinizi. Şu an korkmasi normal ağlaması normal yabancılaması normal. Bir seyleri ayırt etmeye başladı artık. Ben o dönemde bilmediği bir ninniyi açsam ağlardı… Sizin yapacağınız tek şey bu dönemde ona daha tanıdık şeyler göstermek, farklı bir insanla yalnız birakmamak