mom11_ Doğum yapalı 1 hafta oldu kızlar ağrılarım var özellikle tuvalette çok zorlanıyorum altım çıkacak sanki ağrım var kanamam devam ediyor normal mi yasayanlar varmi
MyEternalLoveNoyann mom11_ çok normal canim korkma ben 25gun sonunda biraz rahatlamıştım 2bucuk ay oldu hala normal tuvalete oturamiyorum klozete oturabiliyorum alt tarafımdan bişey çıkacak gibi oluyor.