Merhaba kızlar doktor önerisiyle d3 damla olarak bi-hac d3 damlayı kullanıyoruz ama devletin verdiği varmış bide aile hekimine gidince söylediler kullanan var mi bu damlayı 1 ay kullandık biz de yeniden alıyım mı yoksa aile hekiminin verdiğini mi kullansam kararsız kaldım ?