6 aylik kızım 4 gündür öksuruyor ikinci gün sağlık ocağına götürdüm hicbirsey vermediler iyice artınca dün gece acile götürdük buhar makinesi aldık onlarda öksürük şurubu flan hicbirsey vermedi dün gece hiç uyumadı 6 da uyudu sürekli agliyor diş çıkarıyor dün aynı zamanda yoğurt alerjisi olduğunu farkettin daha önce 3 gün kuralına uyarak verdiğim de birsey olmadi ama bu sefer verdiğim de vücudu nokta nokta kabardı acildeki doktor yoğurt verme dedi az önce yine ağlamaya başladı sebepsiz yere kucağıma aldığım da kusmaya başladı beyaz renkte hem kendi üstüne hem benim üstüme banyoya götürdüm orda da biraz kustu ateşi yok daha önce başına gelen var mı ne yapmam lazım hersey üst üste geldi hastaneye götürmek aklıma geldi ama gerçekten hiç bir şey yapmıyorlar boşuna gidip geliyorum hava soğuk kar yağdı eşim işte araba yok o yüzden götürmedim şimdi uyudu yardımcı olurmusunuz