Bebeğim 3 aylık olacak haftaya, şıngırak oynasın diye sallıyorum irkilip ağlıyor, böyle eşim içerden sesleniyor ev sessiz de değil TV falan açık mesela kucağımda yada yanımda oluyor bebeğim cevap veriyorum irkiliyor ağlamaya başlıyor hemen, hapşırınca ağlıyor korkup yada böyle konuşuyoruz bi an gülüyorsun kahkaha atıyorsun yüksek olmasa da irkiliyor korkuyor. Banyoda ayağı suya değiyor kayıyor sanıyor mesela irkiliyor yine korkuyor. Napsam bilemedim dün uyuyordu normalde seste uyuyor sıkıntısı yok eşime güldüm bi anda korktu başladı ağlamaya o andan beri yatakta uyumak istemiyor gibi ağlıyor yatarken korktu diye mi ordan çekini istemiyor acaba diye düşünmeye başladım