Ccansuu aslında bademcik ameliyatı kücükken olması daha iyi, 23 yaşımda 1 sene boyunca bademciklerim şişti aldırmak istedim ama 3 4 doktor danıştım ve geneli bana dediki yaşından ötürü riskli bi ameliyat iyileşme sürecin uzun dediler, bebeklerde iyileşme süreci daha kısa oldugu için daha kolaymış