emirinannesii ben kullandım kızıma 7 8. Aylarında başladım ama asla bi faydasını görmedim hiçte tavsiye etmem, çocugu geriletti resmen 11. Ayında emekledi bebe, yürümeye basladıgındada parmak uçlarına basarak yürüdü ha bu cogu cocukta oluyomuş ama yürüteçten kalma bi alışkanlıkmış siz bilirsiniz ama bence hiç bulaşmayın o işe faydası olmadıgı gibi zararıda çok, bazı yerlerden geçerken takılıyolar ve ısrarla geçmeye çalışırken yüz üstü düşüyolar çok tehlikeli