Sareee11 Günaydın anneler ek gıda dönemine başladık bugün değişik olarak meyve püresi yapayım diye düşünüyordum bebeğime ama bi yerde okudum ishal yapıyormuş öyle yazmış biri bu doğru mu ya yapıp yapmamakta tereddütte kaldım
Gamzeburkan Sareee11 ben kızıma hergun bir minik kavanoz meyve püresi yediriyordum hiç ishal problemiyle karşılaşmadım. Ama söyle bi durum var hep armut verirseniz mesela tabiki ishal olabilir. Veya hep muz verirseniz kabiz olabilir.
Ggdefne Sareee11 armut bağırsak çalıştırıyor mesela muzda kabız yapar çok vermediğiniz sürece problem olmaz
Sareee11 Gamzeburkan yok hayır tadımı biten meyvelerden püre yapayım irmikle karıştırayım dedim. Elma,muz, armut gibi
Gamzeburkan Sareee11 evet bende öyle yaptım iste irmikle meyveyi kaynatıp kavanozlamistim. Karışık meyvelerden hergun bitanesini yediriyordum. Hiç ishal olmadı o sebepten.