hulyaaa-123 Eminim hepimizin bebeği memeyle yaşıyor gibi asla bıraktıramıycaz gibi geliyor ama bıraktıran anneler yazabilir mi çok zor oldu mu? ☺️
Bodurtugce hulyaaa-123 daha 3 gün önce bıraktırdım 20 aylık Kızım meme sevdalısıdır aslında ama 2. Gün istemedi daha
2cocukannesikizimveoglum hulyaaa-123 hic zor olmadi bekledgimden kolaymis 6aylik hamileydm artik zorlaniyordum zaten 6ay zarzor dayandm,16ayinda kesdm ne kendi yanasdi nede agladi
Annebalisi İlk oğlumu 13 aylıkken kestim hamile olduğum için. Çooook zor oldu ikimiz içinde çok zorlu bi dönemdi ama geride kaldı şükür. İkinci 9 aylık olmak üzere hala emiyor bakalım bunda neler yaşıcaz😌
Gamzeburkan hulyaaa-123 17bucuk aylıktı bıraktık 12 gün oldu 😂 çok korkmuştum ama kolay oldu çok şükür.
Woody hulyaaa-123 20 aylık su an. Günde 3 kez emiyor. Zamanla önce ikiye sonra teke düşürmeyi hedefliyorum. 23. Ay civarı da keseriz kismetse
Qwrty hulyaaa-123 30 aylıktı oğlum nasıl kescem artık diyordum covid oldum vermedm oda istemedi çocuk hazırmış zaten 😁 şimdi kızımda 2 aylık bakalm haksızlık olmasn diye onuda 2bucuk yaşa kadar emziririm emerse
Bodurtugce hulyaaa-123 dedi ama istemedi gördü ama emmek için değilde baktı yani sonra kapattım ağlamadı keyfine devam etti şükür kolay oldu büyüttüğüm gibi hiç değilmiş 😂