Prensesim2507 Merhabalar kızlar bebeğim 16 aylık çalışmaya başladım siz çalışıyor musunuz bebeğiniz kaç aylıkken başladınız haydi gelin💓😀👏🥰
Bezelyeveannesi Prensesim2507 11 aylikken basladim suan 18.5 aylik dogdugundan beri annemle beraber baktik isteyken de annem bakiyor Allah razi olsun oglumda cok seviyor annemi o yuzden sorun yasamiyorum cok sukur
lazannesi Prensesim2507 17 buçuk aylık bende çalışıyorum 🌼 annem bakıyor. Dogdugundan beri beraberdik zaten yabancılık cekmiyor çok şükür 🤍
kirmizibasliklikiz_ Prensesim2507 off ucretsiz izindeyim suan.. ama nasil baslayacagim bilmiyorum ikizlere kim bakar bilmiyorum 😂 bakabilecek birini bulabilecek miyim bilmiyorum o yuzden ne zaman baslayabilecegimi de bilmiyorum 🤷🏻♀️
Smyra54 Bebeğim 2.5 aylıktı doğum iznim bitti bebeğim 18 aylık o günden beri çalışıyorum napalım çalışmak zorundayız
Prensesim2507 Bezelyeveannesi çok şükür canım benimde annem bakıyor gözüm hiç arkada kalmıyor annemle baktığımız için alışık
lazannesi Prensesim2507 ilk günler biraz zor oluyor ama sonra alışıyorsun. Senin içinde bebeğin içinde daha iyi oluyor. Kavuşunca çok daha güzel vakit geciriyorsun o özlemle ☺️