3 aylık hamileyim. Canım aşırı nescafe istiyor. Eskiden çok içerdim. Bir de bu aralar herkes kahve fotoğrafı paylaşıyor. Gördükçe daha da canım istiyor. Günde 1 defa nescafe içsem ne olur ya çok mu zararı olur bana. Bunu yaptığım için vicdan azabı mı çekmeliyim yani. Kendimi tutuyorum tutuyorum ama dayanamıcam yani günde 1 nescafeden ne olur ki? Doktoruna soran filan var mı ne yapsam 😊