Kahvedelisi Heeep aynı şeyler “yok yağ sırası,yok ekmek sırası,zart,zurt” Tek bildikleri şey bunlar.O zamanları gören de söylüyor görmeyen de söylüyor ama ambargo mevzusunu hiç söylemiyorlar.Şimdi dış (minnaklar) mihraklar a kadar herkes suçlu ama hükümet sütten çıkmış ak kaşık.Ya arkadaş adam gram yüzü kızarmadan yalanlar söylüyor ya şaşırıp kalıyorum.Buna hala inanan,güvenen kesime daha çok şaşıyorum.