Ilkimmmm market fiyatlarını çok fazla takip edemiyorun, nadiren gidiyorum çünkü, sadece ihtiyacım olanı alıp çıkıyorum etiketlere bakamıyorum. Fakat ben de dün kızıma hurma almaya gittim, 1 ay önce kilosu 100 liraydı hem medine hem kudüs hurmaları, dün 150 lira olmuş Kudüs hurması. Gözlerim fırladı yerinden. Adama sordum, 100 lira değil miydi birkaç hafta önce dedim, evet malesef dolarla alıyoruz, o zaman 8 dolardan alırken bu sefer 12 dolardan aldık dedi. Belki benim dediğim ekstra veya ‘lüks’ (artık her şey lüks sayılıyor) ama 1 ayda %50 artış çok büyük ve kötü bir şey