Alin6272 Kızlar sadece mamayla beslediğim için 5 buçuk aylıkken ek gıdaya geçtik şimdi 6 olduk bebekler için olan tarhanadan aldım verebiliyormuyum aranızda içiren varmı hem sağlıklı hem lezzetli olur die düşünüyorum
mertalibrother Sareee11 1 tatlı kaşıgı domates salçası koyuyordum fakat koymak istemezseniz sade veya içine domates püreside koyabilirsiniz veya bebek salçaları satılıyor onlardan alabılırsınız
Glcnada Sareee11 konulmuyor tuz salça sadce yağ su tarhana yapıyorum ben tavuk suyu yada ilik duyura koyuyorum arada
Alin6272 mertalibrother tarifte zeytin yağı diyor sadece domates sanırım 1 yaş sonrası dendi doktorum
Alin6272 Adiyokkitabin inşallah yarın deneyecim irmik le mama yaptım çok sevmedi piriç ununu çok vermek istemiyorum set halinde almıştım bebek tarhanası irmigi vs tarhanadan emin olamadım
Alin6272 mertalibrother kızım alerjik biraz ben cesaret edemedim tabi verile bilir bizlerde yemeklerin suyuyla büyüdük 😂 şimdi her şeye evham yapıyoruz ama
mertalibrother Alin6272 aynen orası öyle çok kasmamak lazım ama son dönemlerde alerjik bebek çok çogaldı sen yinede dikkat et canım
Alin6272 Kapadokya-mom1 trendyol da OG natural adlı satıcıdan 6+ paketi aldım canım büğun yaptım güzeldi