Biz 16 günlük olduk sütüm ne yazıkki yetmiyor ve mama ya başlamak zorunda kaldım aptamil mama kulanıyorum bebegim kabız oldu zor yapıyor kakasını masaj yaparak biraz yapabiliyor cok koyu sarı renginde aynı durumu yaşayan varmı kabızlıgı neler gecirir?