Tgc9 Bebeğim 2 ay 23 günlük Rotavirüs aşısı oldu yaklaşık bir 5 dk kadar sonra kustu doktorumuz aşının tekrarlanmayacağını etkisinin azalabileceğini söyledi bu durumu yaşayan var mı bir sıkıntı olur mu ileride?
260821 Tgc9 bende bir uzman doktorun sayfasında kusma olursa aşıyı tekrarlamaya gerek olmadığını okumuştum. Bir sorun olmuyor demekki içini ferah tut😌
Annefasulyesi Tgc9 bizim doktorumuz yuttuğunun ona yeterli olduğunu kusarsa bir sorun olmayacağını söylemişti. Benim kızımda reflü vardı ciddi bir kusma oldu.
Golduz Tgc9 merhaba benim bebeğimde kusmuştu doktor sorun olmaz dedi . Yan etkileri oldu nu sizde bizde ishal oldu yeşil kaka oldu ?
Tgc9 Golduz Biz 1 saat önce yaptırdık henüz bir yan etki görmedik ama normal durumda bile yeşil kaka korkulcak bir şey değil diye okumuştum