yamacinannesii Mervemasal evet memnundum. Üç aylık olduğunda sab simplexi de bıraktım. Sadece bio gaia verdim. Geçen hafta onu da bıraktım. Çok şükür bitti gaz sorunumuz.
Betul055 Sap simlex çok iyi geldi. öncesinde biogiai metsil aguile kullandık hiç bir ise yaramadı :) ama her Bebek aynı Damla’da iyi olmuyor deneyin.
Ezgituncsoyyy1 Bir çok gaz ilacı denedik en etkilisi sap simplex oldu .. Tabi bebekten bebeğe değişiyor , oğluma iyi geldi :)