Sabah öğle akşam 15 er danla olarak emzirme sonrası veriyorum. Ama bebeğim hala gaz sancısı çekiyor tamamen rahatlatmıyor sanırım. Damlayı mı değiştirmeliyim yoksa düzenli kullanıp biraz daha mı bakmalıyım bilmiyorum. Düzenli olarak 1 haftadır kullanıyoruz aslında ama neden tam rahatlatmıyor bilmiyorum. Siz kullandığınızda bebeklerinizin gazı tamamen geçiyor mu yoksa damla kullansak bile gaz sancısı çekmesi normal mi? Tecrübeli anneler akıl verirseniz çok sevinirim.