Merhabalar cok agrim vardi sezaryen yerimde sira aldim kadin doguma ultrasona gonderdi ultrasonda sol tarafta hipoekoik solid kitle 2cm capinda saptanmistir yaziyor, kadin dogumda bizim yapabilecegimiz birsey yok genel cerrahiye cik dedi dun ameliyat gunuymus nedir ne degildir ogrenemedim bilen bilgisi olan var mi ? Korkmali miyim ?