Arkadaşlar ben burada sürekli yataktan düşen bebek postu okuyorum. Herkesin başına gelebilir ama niye dikkatli olmuyoruz onu merak ediyorum. Çocuk tabiki duse kalka büyür ama yataktan düşmekte normal bir düşme tarzı değil yani. 1-2 aylık bebek neyse de bu ayın üzerinde olan bebeklerin her zaman yatakran düşme ihtimali vardır, çünkü artık dönebiliyorlar ya da kendilerini ittirebiiliyorlar. Ben burada okuduğum postlar yüzünden asla çocuğu yatakta tek bırakıp bır yere gitmeedkm mesela ki bende yalnız bakıyorum. Bence herkes bu konuda dikkatli olmalı.