Merhaba sevgili anneler 🌸 simdi sizlere bir sorum olacak. Bizim ev 24 25 derece. Cocuklara kisa kollu zıbın ustune de uzun kollu bir body ile altina pijama giydiriyorum. Gece ustlerini ortmuyorlar uyku tulumu alacagim ama sorum su kiyafetlerini cikarmayi dusunmuyorum o yuzden 0.5 tog mu almaliyim yoksa 1 tog mu ya da sizin öneriniz nedir ?