Fevziyeakdmr ben french presste yapıyorum süzme işini lor yapınca ama labnede tarhanadan kalma torba var onda süzüyorum, tuzsuz süzme peyniri maya olarak kullanıyorum ve yoğurt yapar gibi yapıp, labne yapmak istediğimde dolapta 1 saat bekletip süzüyorum, lor yapmak istediğimde karışımı tencerede ısıtıp topaklaştırıp süzüyorum