Asellbyb Günaydın güzel anneler size yine sorum var sabah sabah 😀 kızım dün verem iğnesi oldu Doktor ateşlenme yapabilir dedi dünden bugüne ateşi 3.7 Ateşi yükselmemesi ne yapmam gerekiyor
Yasemin38 Asellbyb aşı sonrasında 3 gün banyo yaptırılmaz. 6 saatte 1 bir çay kaşığı calpol verebilirsin canım
Aaeess Asellbyb bizimkide 2 ay aşısını oldu. 36.9 37 şeklinde ateşi 37.5 tan sonra ver calpol dedi hemşire ama ben çok az calpol verdim 1 sabah birde gece. Üstünü de çok kalın örtme. Ben birde elimi yıkayıp başına tuttum soğuk iyi geldi.
Asellbyb MiracAlpinveUmutunAnnesi çok teşekkür ederim banyo yapması suan yasak ama pamukla ılık su sürerim vücuduna