Merhaba arkadaşlar
Biz normalde molfix pure&soft kullanıyoruz çok çok memnunum ama maalesef fiyatlar uçtu en son indirimde sleepy natural vardı onu aldım ama yine hayal kırıklığına uğradım kızım ilk doğduğunda sleepy bio naturalda kullanmıştım ne yapsam ne etsem aşırı şekilde lastikleri kizimn bacaklarını kesiyor kıp kırmızı oluyor ..
Burda çok okudum miniesden baya memnun olanlardan fiyatına baya uygun bugün almayı düşünüyorum ama sorum şu
Kalıpları aynı sleepy gibi dar mı yoksa normal mi
Ve gerçekten memnunmmusunuz iz felan birakiyor mu