Aysun16 Ben hep masaj yaptim o sekilde rahatliyordu,ayaklarini havaya kaldirip ileri geri itme, karnina pit pitlama gibi yumusak hareketlerle bagirsaklarinin calismasini sagliyordum. Bir de ustten gazin cikmasi icin sirtina pat pat vuruyordum. Onun disinda gaz damlasi da kullandik, doktorunuza danisabilirsiniz gaz damlasi icin belki onerisi olur.