0znur ya bunu bende gördüm şimdi bebeğime sarılıp ağlamaya başladım yavrum benim keşke o yavruyu da bağrıma basabilseydim… keşke bir şey gelseydi elimizden o yavruya da bunlara maruz kalmak zorunda kalmasaydı . Hala aklım almıyor savunmasız bir canlıya bu nasıl yapılır ağlama sesi kulaklarımdan gitmiyor o elinin titreyişi… yavrum benim inşallah iyi olur bütün bunlara rağmen bütün iyilikler inşallah onu bulur