Eylul_1_ Bebegime 1 yas kontrolunde sadece hemogram ve ferritin bakildi vitamin degerlerine baktirmak gerekirmi bilen bilgi versin lutfen
NaimeYilmaz Eylul_1_ Her şeyine baktırmak gerekiyor bence. Tunaya her sene tahlil yaptırıyorum boşuna kan alınmış olmasın diye her şeye bakmalarını rica ediyorum. Devlete götürüyorum ama rica edince bakıyorlar🙏