Tuti29 yok yok takma şapkasını. Kar kıyamet olmadığı sürece hiç takma zaten. Uyurken ince giydirmek lazım. Ateşini takip et, düşene kadar zıbınla tut çocuğu. İnşallah hızlıca düşer. Birileri salgın var yazmış, inşallah öyle bişey değildir, sobadan sıcaktan falan olmuştur.