Catlover elhamdulillah çok kolay geçirdim. İlk gün bel, eklem ağrısı, boğaz ağrısı yaşadım. Zaten emzirdiğim için asla ilaç kullanmadım , kullanmam da. Daha sonra grip gibi geçti , ateş baş ağrısı hafif oldu. Ama sezaryenle alakası yok tabi. Gerçi ben covid olduğumda doğum yapalı 2.5 ay olmuştu