Kızlar bebeğinizin burnunu nasıl temizliyorsunuz. Ben serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyordum. Eşim şu videoyu izlemiş şimdi günde bir defa burnunu serum fizyolojikle yıkıyorum. Eşim ısrarla günde 7-8 defa yap diyor. Ben de korkuyorum, birazcık da burnu tıkalı diye hırıltısı var ne yapsam bilemedim 🤷🏻♀️