Ben pek anlamıyorum böyle şeylerden ama anlayan anneler yardımcı olabilirmsnz bnim altın olarak az bir birikimim var ( bir bilezik , iki yarım altın , iki tam altın bide çeyrek ve küpe ) altın çok yükseldi ya acaba bozdursam mi diye düşünüyorum bazen düşerse tekrardan alrm diye sizce düşermi şuanlik bize lazım değiller fakat kâr etmek adına böyle birşey düşündum, düşüncelerinizi yazarmsnz lütfen , bide eşim aylık beş bin alıyor bu parayı nasıl değerlendirebilirz acaba bilmiyorum çünkü bende çalışıyorm ve onun kazandığıni birikim olarak saklıyorz biliyorsnz TL artık değersiz 🤦 fikir verip yardımcı olursanz çok sevinirim ❤️🙏 şimdiden tşkler ❤️