Anneler bebeklerinize hangi yöntemlerle ek gıda veriyorsunuz ..8 aylık ve 2 kaşıktan sonra ne olursa olsun yemiyor,yedirtemiyoruz ağzını kitliyor ..anne sütü alıyoruz haricinde 🤦🏻♀️Çok üzülüyorum..zaten minnak bir bebek iyice geri kalıyor bu şekilde..tavsiyelerinizi bekliyorum🙏🏿