98897667123 merhabalar geçmiş olsun.umarım son varyant omicron değildir..normal covidi eşim pozitif çıktı ve bizle hiç teması yoktu onu izole ettik asla yaklaşmadık,maskeyle odasından tabak çanağını aldım o odadan asla çıkmadı ve sonuç bi gece koku almadığımı farkettim ve maskeyle bebeğimle ilgilenmeye başladım ama o da çok hafif belirti göstermeye başladı o dönem yani aynı evde kaçarı yok.Siz bol bol kekik çayı için,sabahları bi sarımsağa kürdanla delikler açıp yutun ,iyi beslenin ..bebeğinize de bağışıklığı güçlendiren gıdalar yedirmeye çalışın,Allah’ın izniyle atlatırsınız ..