Iyi geceler, bebeğim 1 yaşına yeni girdi. Bitmek bilmeyen aile sorunlarım var ve sürekli yenileniyor. Dünyalar güzeli sağlıklı bir kızım var şükür. Ama ben sinir harbim yüzünden ona sağlıklı bir anne olamadığımı hissediyorum. Gün içinde oyun oynarken sürekli düşüncelere dalıp gitmis buluyorum kendimi.. herkesin küçük sayabildigi çoğu şey bende öfke patlamasına neden oluyor.. asıl sorunum eşimin ailesiyle, çok şeyler yaşattılar onlar yüzünden bu haldeyim ve çocuğumu onlara tek göndermek istemediğim için ben de gidiyorum (yüz yüze bakilmayacak durumdayiz) içimdeki kanın kaynadigini hissediyorum alev alev yanıyorum sanki onları görünce, esime göre de ben hep haksızım.. yani bilmiyorum ben bu sorunların üstesinden tek başına gelemiyorum, kızım için hangi durum daha sağlıklı olur bir şekilde beklemeli miyim 2 yaşını bilmiyorum.. aranızda emzirirken antidepresan kullanan var mı? Buraya yazacağına doktora git diyebilirsiniz, gittim de ilaç vermek istedi kabul etmemiştim o zaman.. Bir de doktor ilacı verir gönderir ama beni en iyi anneler anlar.. Bu saatte Buraya yazdım o yüzden başka anlatabileceğim kimse yok..