Evet hanımlar aranızda avukat var mı?Danışmak istediğim konu: Adım adım set için abone olmuştuk para bizden taksitli tahsil edildi ama şirket iflas ettiği için setlerimiz gönderilmiyor.gönderilmeyen setlerin ücret iadesi için yapabileceğim bişey var mı?yada tüketici heyete başvurursam bi sonuç çıkar mı?