Bebeğim 3 gün önce öksürmeye ve nefesini zor almaya başladı ve hastahaneye götürdük acile 2 kere hava verdiler buna rağmen açılmadı en son tekrar hava ve iğne yaptılar anca açıldı bizede sadece hava yani ventolin yazdılar başka bir ilaç vermediler hala daha aynı hırıltısı. Ama ateş yok çok şükür ilk gün çıkmıştı atlattık ateşi ama bir türlü şu hırıltı geçmedi bugün vermedim hava çok verince ciğerleri alışır diyorlar iyice kafam karıştı ve klima aldım herkes çocukları klima hasta ediyor kömür sobası kurun diyorlar ama kömür de çok tehlikeli ne yapacağımı şaşırdım aynı durumda olan anneler burdamı😢😢