Merhaba bu damla olayı kafamı karıştırıyor. Kilo başına bir damla tamam oğlum 10.5 kilo yaklaşık 11 damla veriyorum. Doktorlar kilo başına 1 mg diyor. Bestironun 1 ml (20 damla) 8 mg demir içeriyor. Bu şekilde düşünürsek yaklaşık 28 damla falan vermek lazım biz çok az veriyoruz. Demir değeri sınırda oğlumun beslenmeside iyi aslında ama yanlış kullanımdan dolayı etki etmiyor sanırım. Bilenler yazabilir mi?