Happygirl8 AnneyimBen23 ben ne örtsem de açıyo, tulumu var onları da giymeyi sevmiyo 😶💆♀️ ara ara uyanıp örtüyorum
AnneyimBen23 Happygirl8 ya bende battaniye örtüyom ama üşür mü diye tedirginim çünkü ben yorgan örtüyom kendime oğluma battaniye örtünce vicdan yapıpm ama bakıom göğsü ensesi sıcak
Familyboy AnneyimBen23 uyku tulumu giydiriyorum genel olarak giydirmediğim zamanda bebek yorganı var onu örtüyorum
AlyaEce AnneyimBen23 2bucuk aylık kundak yapıyorum ama cok sıkmıyorum ustune polar battanıye evın sıcaklıgına baglı tabı usuyup usumedıgını anlıyorum
2tontikannesi AnneyimBen23 evin sıcaklık derecesine göre değişir ama battaniye üstüne yorgan örtüyorum
Mervan-21 AnneyimBen23 komıklık yapmadm sen geceleri uzerıne örtebılıyorsan bebegınede örtebılırsın gayet basıt :) böyle çelişkili olman gerekmıyor
bitanem123 AnneyimBen23 lcw aldım ben pamuklu civildekiler eşyaf oldugu için elyaf çok terletiyor bebekleri kaldıkı insnaları bile Terletiyor lcw den alabilirsin 😊
Ekvatoral AnneyimBen23 biz park yatak kullamıyoruz yorganın kenarlarını yatağın kenarlarına sıkıştırıyorum açamıyor
marimon AnneyimBen23 hiçbir şey örtemiyorum ne kadar derin uyursa uyusun üzerine incecik tül bile atsam uyanıp ağlıyor