abnztb ilk kızımı herkesten kıskanıyordum yeni doğduğunda, kocam bile kucağına alsın istemiyordum sonra bitti gibi oldu ve kızım babaanne, baba aşığı çıktı beni istemiyordu yanında. Her gün ağlıyordum beni istemiyor diye taki ikinci çocuğum olana kadar 😄 ikinci de böyle hissetmedim, yani hissedebilirsin ama geçiyor merak etme