Bide benim kızıma bir tek silverdin sürülecek dedi doktor Ama binakrabamizin kızınin kolu yandı oda 2.derece yanık 3 kremi karıştırıp sürüyorlarmis yorumlarda da hep 3 krem kullandık diye yazmışlar acaba bizim doktor neden tek silverdin dedi ki kafam takıldı ona