Herkese iyi geceler bebeğim 3 ay 5 günlük sürekli meme reddi yaşadık hiç severek saatlerce emen bir bebek olmadı maalesef 😞 cuma günü kontrolümüz vardı rotavirüs aşısını yaptırdık normalde de max 5 dk emen bebeğim hiç emmemeye başladı uykuda verdiğim de 2 kere çekip ağlamaya başlıyor çaresizlikten biberon verdim asla tutmuyor ki tutsun da istemiyorum fakat beni de emmiyor nasıl beslenecek bir öneriniz var mı güzel annelerim bu bir geçiş süreci mi nasıl bir yol izleyelim 🤦🏻♀️