Kızlar ben lazere basladim iki kere gittim ve hastalandım çok kötü hala bitmedi 1 bucuk ay olcak (korunma ignesi den dolayı böyle) ve gitmek istemiyorum daha da. Agda çok temiz çok hosuma gidiyor ama lazer sıkıntı yani şöyle.. Sürekli kıllarım sert hicbi zaman iliskiyr hazır hissedemiyorum kendimi alışmışım tüysüz olmaya altlar zaten tam dökülmüyor ay boyu kıllı geziyorum alt bölgemle resmen . Tam dökülüyor bu sefer ay dönüyor hayds bidaha jilete vur yada makinayla kısalt falan yani bilmiyorum hem sert hem lazer alt özel bölgede tam bitme saglamıyomuş bunu bikaç kişiden duydum hevesim de kaçtı. Tertemiz olmayacaksam neden gidiyorum ki? Yani derdimi anlatabildim mi bilmiyorum ama fikirlerinize ihtiyacım var sonradn pisman olmak istemiyorum. Suan lazrre iki aydır gitmedigim için o kadar uzadı ki lazeri bırakıp ağdaya gidesim geliyor şeytan yokluyor😀