Hanımlar 1.5 aylık bebeğim gözü sürekli capaklaniyor akıyor. Sağlık ocağına aşıya gittiğimde sordum gecer normal dediler. İlk defa gözü kızardı ve küçüldü. Kenarları yara gibi oldu ve halen akıyor gözü çay ile sildim sürekli aka fayda etmedi ne yapmam lazım 😔