Arkadaşlar aranızda cocugu öpücük hastalığına yakalanan var mı? Varsa bu süreçte neler yaşadınız?
Yoksa da küçük bir not. Lütfen çocuklarınızı kimse annene dese babaanne kimse opmesin yediğiniz kasiktn yemek içtiğiniz bardaktan su vermeyin lütfen bu hastalık bizi bir haftadır maf etti….