AzraCemre Aa33 gayet normal kilosu. Benim kızım 2295 doğdu. Şu an 3 aylık ve 6 kilo. Rahat olun insanlara aldırış etmeyin. Her çocuğun yapısı bir değil beslenmesi bir değil.
Nilya88 Aa33 doğum kilosundan hastaneden çıkış kilosuna kadar aynı bebeklerimiz 2 aylıkken 5.500 su bebeğim normal gibi bence
birtutamsac Aa33 benim kızım 3500 doğdu, 7 aylık ve 6 kilo doktorumuzda kilosu geriden geliyo diyo sağlıklı olsun napayım o yüzden üzülmemeye çalış bebeğin gayet iyi
Nisaninannesiii Aa33 benim kızım 2955 ile doğdu 20 günlükken 11 gün hastanede yattı şuan iki aylık kilosu 5.500 ve sadece mama ile besleniyor
H-Efeninannesi Benim bebeğim de 3 aylıkken 6 kiloydu. 3100 gram doğmuştu . Bence zayıf değil önemli plan sağlığı
AzraCemre Fatmaaks evet 😊 ilk ay günde bir mama veriyordum ama sonra ki 2 ay sadece anne sütü verdim. 😊
Pentate Aa33 benimki yeni 3 e girecek 5 kilo ve normali bu 3 kilo doğdu ayda 1 kilo herkes istiyorki dana gibi olsun boşver insanları