glytr- Hayırlı geceler Bugün 1 yaş aşısı olduk bebeğimin kilosunu hemşire hanım alt sınır da olduğunu söyledi sizce ne yapmalıyım 7.300 gram
Ayseege6156 glytr- düşükmüş gerçekten biraz ama bence en sağlıklısı doktorunuza sormak bunu sizi ona göre yönlendirir 🌸
glytr- Ayseege6156 öyle tabiki gidicez doktoruna belki tecrübesi olanlar vardır diye sormak istedim 😌
glytr- -1590sinem ben tek çeşit yemek yediriyordum sanırım orada yanlış yapıyorum hemşire her öğünün yanına karbonhidrat koy makarna olur pilav vs şeyler koy öyle dene muhallebi yap mutlaka yemeklerin üzerine dedi ama benim kızım hepsini aynı anda yiyemez
-1590sinem glytr- emiyor mu yoksa mamami oğlum da 12 aylık sabah kahvaltısı veriyorum uyuması için süt veriyorum devam sütü öğlen yemek yerine mama veriyorum ara öğün meyve yiyor akşam da yemek yiyip uyurken süt gece de mama içiyoruz
glytr- -1590sinem hem emiyor gemde mama veriyorum sabah kahvaltı yaptırıyorum sonra emiyor öğlen çorba içiyorum meyve falan veriyorum ara öğün akşam da yemek yiyor