Kızlar bebeğim henüz 12 günlük ilk dört gün kakasını yaptı eve döndüğümüzde 2 gün hastanede 2 gün evde sütüm ilk başta gelmediği için mama vermek zorunda kaldık sonradan sütümde geldi bebeğim emiyor şuan ama kakasını yapamıyor mama da yiyor ne yapmalıyım 🙋🏻♀️ Doktorumuzda çok açıklayıcı birşey söylemedi 🥺🥺 böyle birşey yaşayan varsa lütfen yazın