RainOverMe Cok sekerlı geldıgı ıcın bır bardağa 1 küp atıyordum ben. Sankı var gıbı ama humana stıll teadan daha memnun kaldım. Kuzenım benden 4-5 sene evvel kullndı o cok memnundu