Oğlum 2 aylıktan beri parmak emmesi ve 9 aylıktan beri de elini koynuma koyup uyuma huyu var :(( şuan 2 buçuk yaşında nasıl terk edecek ne zaman geçecek bu huyları çok endişeleniyorum ve özellikle elini koynuna koyup uyuması beni çok yoruyor tek başına uyumuyor babasıyla uyumuyor küçük kızım var 4 aylık bu durum beni çok yoruyor ne yapmam lazım destek mi alman lazım pedagog a mı gitmem lazım bana bir akıl verin hanımlar çok çok zor durumdayım :((